2014. március 26., szerda

Félelem és reszketésch

- nem Las Vegasban. Pesten:)

Egyrészt bíztam benne, hogy nem keresnek többet - ugyanakkor persze nagyon mérges lettem volna, ha nem teszik.Tegnap este fél tízkor érkezett a levél, hogy április harmadikán vagy negyedikén kezdünk?
Hát, jaj. Sok háttal az elején. Alig bírtam elaludni, úgy "felidegesített" a dolog.
Most is gyomorideggel ülök itt. Főleg, miután szépen megbeszéltem magammal milyen választ írok, elküldöm - és ha megint Mailer Daemon ír vissza (bár rendkívül szimpatikus, mert mindig azonnal válaszol az elküldött leveleimre) akkor megnyugvás van, és befejeztem a tárgyalást velük.
Így, szépen bepötyögtem mikor tudok kezdeni, és ha ez megfelel várom a munkaszerződést, majd sűrű mantrázás közepette (om mani padme hum - lásd szabadfordításom, jaj csak legyen tele a postafiókja) a küldés gombra irányítottam - a kurzort. Persze, elment....
Persze, tudom, én "akartam", és ha nem vágnék bele még az sem derülne ki hogy nem volt a legjobb ötlet, de akkor is féééééééééééleeeeeek.Mert szépen azt is kiszámoltam, hogy ezzel a két hét amit végül "csúsztattak" velem, pont egy két hetes próbaidő... És azért a legrosszabbra készülve, mi van ha általában két hétre vesznek fel egy negyedik embert, és ezt folyamatosan eljátszák? Ugyanakkor az is benne lehet a pakliban, hogy tök jól sül el a dolog. Ha szabad kérni inkább ez utóbbi mellett döntenék:):)
Tehát, levél elment, most várom az "ítélet napját". Hhahahahha.

A jelenlegi úticél idejomesszireszol

Drukkoljatok. Vagy ne. Vagynemistudom:)

p&p
A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése